GRAPHITE

Benzi Desenate // BD // Comics // Illustratii // Illustration

DIGIabaTV

DIGI, my love, reloaded. se intoarce. strikes again. etc.
N-am apucat să mă bucur mult de televizuina noastră cea de toate zilele, că iar s-a dus. Unde? Raspunsul, în mesajul de mai jos, trimis azi organelor competente:

Stimate doamne/stimati domni,

va scriu in numele abonatilor din Cluj-Napoca, strada Mehedinti nr. 47-49, in ideea ca o sesizare scrisa va avea mai multe sanse sa fie receptata decat apelurile noastre telefonice din ultimele 48 de ore.

Chestiunea este urmatoarea: antena Digi de pe bloc, comuna pentru 11 apartamente, a incetat sa receptioneze in dupa-amiaza zilei de 18 decembrie. Am sunat, nu doar eu (sesizarea nr. 126700968, va rog sa verificati), ci si cel putin alti doi vecini. Cu totii am fost plimbati cu telefoanele de la Bucuresti la Cluj si cu promisiuni de remediere urgenta; de la primul apel se implinesc in seara asta 48 de ore.

Mi se pare cel putin ciudat ca din cate echipe activeaza in orasul Cluj (cu ocazia instalarii, doar in blocul nostru s-au succedat trei, care nu stiau nimic unii de altii; in septembrie, cand antena a cazut din suport, am sunat trei zile aproape incontinuu – nu pentru ca ne face placere sa ne jucam cu telefoanele RDS, sau pentru ca n-am avea alta ocupatie, ci pentru ca pur si simplu eram dusi cu vorba de la o zi la urmatoarea – ca sa ne trezim apoi cu doua echipe aproape simultan, pornite sa faca treaba), nu se gaseste nici una timp de doua zile; probabil sunt ocupate cu instalarea de antene noi la abonati noi – dar nu credem ca e cazul sa-i neglijati pe cei vechi sau sa-i tratati cu indiferenta ca pe niste reclamagii care va deranjeaza din pura placere. In definitiv platim aceste servicii, nu le cersim (desi se pare ca de doua zile cam asta facem).

Daca nu reusiti sa faceti fata solicitarilor, daca nu vreti sa angajati mai multe echipe, daca doleantele noastre (legitime, presupun, din moment ce v-am acordat incredere, devenindu-va clienti, si ne platim abonamentele) va par neglijabile, sau considerati ca remedierea defectiunilor este sarcina clientului, anuntati-ne, sa ne cautam singuri firmele de interventie rapida.
Daca nu, asteptam mai multa promptitudine, si o atitudine in raport cu clientii incat sa nu regretam ca v-am ales. Asta inseamna ca asteptam, in conformitate cu responsabilitatea Dvs., remedierea defectiunii in cursul zilei de maine. Nu dorim scuze, ci preferam sa gasiti o echipa in stare sa consolieze definitiv antena aceea, incat sa nu ne petrecem Craciunul si Revelionul privind la televizoare moarte si sunand la Serviciul Dvs. cu clientii pentru alte amanari si promisiuni.

Evident, ne rezervam dreptul de a face public acest mesaj (si consecintele lui, deocamdata pe blogul www.adrianbarbu.3x.ro), si de a nu plati factura pe luna decembrie decat dupa ce eliminati din tarif cele doua zile si trei nopti in care n-am avut semnal TV.

Al Dvs. (inca) abonat,
Adrian Barbu

Leave a Reply