GRAPHITE

Benzi Desenate // BD // Comics // Illustratii // Illustration

Comunicare pe care; azi, telefonul

Echipa rds-rcs-digi se întoarce, fraÅ£ilor! Cred c-am prea înfierbântat linia telefonică (destul de “hot” ÅŸi fără mine), ÅŸi-am rămas fără ea. Urmează mesajul de dor, drag ÅŸi jale pe care l-am trimis celor răspunzători:

“Bună ziua, mă numesc Adrian Barbu, sunt abonat al Dvs din Cluj-Napoca (cod client 2321603, nr.contract 7643014686) si vă scriu în următoarea chestiune:

- cândva prin ianuarie telefonul meu a încetat să mai funcÅ£ioneze. IniÅ£ial am pus acest fapt pe seama neplăţii abonamentului (deoarece nu am primit, din septembrie încoace, NICI O FACTURA RDS, ÅŸi necunoscând sistemul de plăţi RDS-RCS, am presupus că facturarea se face bimestrial sau trimestrial, aÅŸa că nu m-am alarmat ÅŸi am aÅŸteptat să primesc factura – care, aÅŸa cum am semnalat, n-a apărut). Dar, pe de o parte, serviciul de internet a continuat să funcÅ£ioneze fără întrerupere, ÅŸi, pe de altă parte, telefonia, fiind un bonus al instalării de internet ÅŸi TV, trebuia să fie GRATUITÄ‚, conform ofertei, cu excepÅ£ia depăşirii minutelor gratuite alocate.
În fine, am achitat abonamentele, simultan, în data de 7 februarie 2008. Chitanţa pentru telefon are numarul C0801 11381104 şi atestă plata facturilor F0701 39910291, F0701 47835647, F0701 49742249 şi F0801 11388673, cu suma totală de 53,37 lei. Presupun că e vorba de patru facturi, pentru patru luni de telefonie gratuită, sau aproape, pentru că am avut totuşi ceva convorbiri în noiembrie-decembrie. Oricum, mi-ar fi placut să primesc şi facturile acelea, NU doar chitanţele pentru ele.
Bun, le-am plătit. Dar telefonul meu continuă să nu aibă ton. Şi pot presupune că voi plăti şi pentru luna februarie o chitanţă pentru o factură invizibilă despre minute inexistente. Ce-i de facut, doamnelor şi domnilor?
Cu (justificată) curiozitate, al Dvs. client,
Adrian Barbu
PS. Vă anunÅ£ că acest mesaj urmează să fie facut public, ca ÅŸi cele anterioare, pe blogul www.adrianbarbu.3x.ro, ÅŸi că vi-l voi trimite zilnic, până când voi primi un răspuns, sau până când veÅ£i remedia situaÅ£ia, sau până când ne vom pierde, eu răbdarea ÅŸi Dvs un client.”

Åži, vorba unei reclame la o bere, “now we wait”. Rămâne de văzut până când….

Leave a Reply